Pelan Bonus Platinum-Z

Pelan Bonus Platinum-Z

Platinum-Z menawarkan satu PELAN BONUS yang sangat mudah dan menarik untuk siapa-siapa yang menjadi ahli supaya anda berpeluang mendapat AIR TIME PERCUMA dan
BONUS LUMAYAN!

Dengan hanya bermodalkan RM50 SEKALI SEUMUR HIDUP untuk menjadi ahli Platinum-Z Club, iaitu dengan cara top up MOLePoints sebagai Air Time Platinum-Z untuk buat call dari handphone anda dan berkongsi peluang ini dengan kenalan anda, anda berpotensi mendapat bonus tunai setiap hari dari minimum RM15 sehingga maksimum RM3000 SEHARI di samping mendapat air time dan call PERCUMA!!!

Untuk menjadi member dan menyertai pelan ganjaran lumayan ini, apa yang perlu anda buat cuma keluar modal SEKALI SEUMUR HIDUP RM50 sahaja, di mana anda akan mendapat 1 lot (30 minit air time).

Untuk RM50 yang anda bayar sebagai ahli Platinum-Z Club, anda akan mendapat:

AIR TIME = RM20.00 (30 minit masa berbual)

BONUS PAYOUT PROGRAM GANJARAN (60%) = RM30.00

1. Bonus Penajaan = 20% X RM30.00 = RM6.00
2. Bonus Pasangan = 70% X RM30.00 = RM21.00
3. Bonus Kepimpinan = 10% X RM30.00 = RM3.00

SETIAP BONUS DIBAHAGI KEPADA 2 BAHAGIAN:

1. 80% BONUS Masuk ke E-Wallet
Apabila E-Wallet anda mempunyai RM55.00 dan ke atas, company akan transfer bonus anda terus masuk ke dalam akaun bank anda setiap minggu.

2. 20% Bonus Masuk ke Re-Entry
Apabila akaun Re-Entry anda cukup RM50.00, ia akan menjadi lot Re-Entry anda yang baru dan seterusnya ia akan diplacementkan di bawah kumpulan member kecil anda (kaki kecil) secara automatik. Setiap lot Re-Entry baru juga memberi anda tambahan 30 minit air time percuma.

Setiap kali anda mendapat lot Re-Entry yang baru...anda akan dapat:

1. AIR TIME PERCUMA SELAMA 30 MINIT
2. BONUS PENAJAAN
3. BONUS PASANGAN

RE-ENTRY ialah seolah-olah tajaan baru anda dan anda dapat bonus lagi dan ia akan diletakkan dibawah kaki kecil anda secara AUTO PLACEMENT oleh sistem Platinum-Z.


BONUS PAYOUT

1. Bonus Penajaan
(Bonus Harian)

Setiap ahli baru yang anda perkenalkan untuk menyertai Platinum-Z, anda akan terima bonus sebanyak RM6.00. Anda cuma perlu memperkenalkan minimum 2 orang sahaja untuk menjadi ahli, kerana Platinum-Z menjalankan perniagaannya menggunakan sistem 2 kaki (Plan Binary Hybrid Re-entry). Anda hanya perlu menjaga 2 kumpulan sahaja (Kiri dan Kanan) di dalam team anda. Jika anda memperkenalkan orang yang ke 3 dan seterusnya, ia akan di placementkan secara auto dibawah member anda yang sebelum ini (Spill Over). Tiada had maximum untuk penajaan. Jadi, lagi banyak penajaan yang anda buat, lagi banyak bonus yang anda akan dapat.


2. Bonus Pasangan (Bonus Harian)



Apabila rakan yang anda perkenalkan A (Kiri) bertemu dengan B (Kanan), ia dikira sebagai 1 pasangan. Setiap pasangan akan diberi ganjaran bonus, Bonus Pasangan. Nilainya akan berubah-ubah setiap hari mengikut formula. Buat masa ini nilainya adalah di antara RM4 hingga RM21 untuk 1 pasangan. Maximum income untuk bonus pasangan ini adalah RM3000 sehari untuk 1 lot (RM50). Cuba anda bayangkan jika anda mempunyai lebih dari 1 lot!!!

Bonus Pasangan dikira berdasarkan keseluruhan jumlah lot dan jumlah pasangan dalam sehari (12:00am ~ 11:59pm) kompeni Platinum-Z.

Formula:

Jumlah lot baru pada hari itu X RM21.00
---------------------------------------------------------------
Jumlah pasangan pada hari itu

Contoh:

1000 X RM21.00
----------------------------
2,000

Jadi, RM10.50 adalah nilai 1 pasangan pada hari itu.


Bermakna jika pada hari itu berlakunya 25 pasangan di dalam network anda, income Bonus Pasangan anda pada hari itu adalah RM10.50 x 25 pasangan = RM262.50

INFINITI & TIADA FLUSHING!! KAKI BESAR CARRY FORWARD!!


KUASA dan Keistimewaan Re-Entry

Re-Entry Lot adalah seolah-olah ahli baru tajaan anda dan akan diplacementkan secara automatik di kaki yang lemah dalam network anda. Ini membantu anda mendapat Bonus Pasangan dan Bonus Kepimpinan walaupun anda tidak active!

Jadi, modal RM50.00 sekali seumur hidup, tanpa perlu maintain, setiap bonus akan ditolak 20% untuk Re-Entry dan apabila amount mencecah RM50.00, 1 lot baru akan terhasil untuk Re-Entry. Setiap Re-Entry yang terhasil, anda dapat lagi Air-Time FREE dan bonus! Jadi, semakin banyak Re-Entry, semakin banyak air time FREE dan jimat postpaid/prepaid anda...bergayutlah seberapa lama yang anda mahu! FREE! FREE! FREE!


3. Bonus Kepimpinan (Bonus Mingguan)



Dikira berdasarkan jumlah pasangan yang terkumpul dalam seminggu. Dikira dari setiap hari Isnin hingga hari Ahad. Setiap 200 pasangan akan di beri 1 point. Buat masa ini nilai
1 point paling rendah adalah RM400 dan paling tinggi pernah mencecah RM1680. Bermakna pendapatan anda sudah mencecah 4 angka seminggu jika anda layak mendapat 1 point kerana ini belum campur lagi dengan berapa banyak Bonus Penajaan dan Bonus Pasangan yang anda terima pada minggu tersebut.

200 pasangan = 1 point

400 pasangan = 2 point
600 pasangan = 3 point


Formula:

Jumlah lot terkumpul dalam seminggu X RM3.00

---------------------------------------------------------------------------
Jumlah point terkumpul dalam seminggu


Contoh:

10,000 lot X RM3.00

----------------------------------

20 Point


Jadi, RM1500 adalah nilai untuk 1 point untuk Bonus Kepimpinan minggu itu.


Bonus Penajaan dan Pasangan dikira setiap hari, closing pada pukul 11:59 malam setiap hari. Bonus Kepimpinan pula dikira setiap minggu, closing pada pukul 11:59 malam setiap hari Ahad.


Anda juga boleh gunakan bonus anda untuk daftar ahli baru.
(Rujuk arahan SMS di dalam website Platinum-Z).